مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 00:422022-03-10اقتصادي

سهم هزار میلیارد تومانی آذربایجان شرقی در بودجه 1401


نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: کل اعتبار استان آذربایجان شرقی در بودجه سال 1401 هزار میلیارد تومان است که فقط 500 میلیارد آن محقق می شود.

- ، مسعود پزشکیان عصر امروز در نشست خبری در رابطه با حواشی اخیر اخذ عوارضی اتوبان تبریز سهند گفت: از اولین دوره ای که در سال 87 به عنوان نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر انتخاب شدم خواستار و پی گیر وضعیت اتوبان تبریز سهند بودم.

وی افزود: بالاخره اتوبانی که سال ها نیمه تمام مانده بود با پیگیری ها از وزارت راه و شهرسازی با مشارکت 60 درصد سرمایه گذار و 40 درصد دولت به بهره برداری رسید.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: اگر در اوایل پیشنهاد طرح اتوبان تبریز سهند، این کار عملی می شد طبق برآورد 50 میلیارد تومان اعتبار لازم داشت ولی در حال حاضر با 2 هزار میلیارد تومان اعتبار هم این اتوبان را نمی توانستیم تکمیل کنیم.

پزشکیان درخصوص اخذ عوارض در اتوبان تبریز سهند بیان کرد: به هر حال چون طرح با مشارکت سرمایه گذار به اتمام رسیده باید عوارض اخذ شود مگر اینکه دولت تمام هزینه های سرمایه گذار را بپردازد که با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی این کار ناشدنی است مگر اینکه بخواهند به صورت غیرنقدی بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم هزار میلیارد تومانی آذربایجان شرقی در بودجه 1401

سهم هزار میلیارد تومانی آذربایجان شرقی در بودجه 1401