مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 23:372022-03-10اقتصادي

جذب تسهیلات برای تثبیت اشتغال و ایجاد شغل جدید بسیار ضروری است


معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار شبستر گفت: جذب تسهیلات برای تثبیت اشتغال و ایجاد شغل جدید بسیار ضروری است.

- ، رحیم صدیقیان شامگاه پنج شنبه در نشست گروه کاری بازار کار موفقیت در جذب تسهیلات را مرهون تلاش مسئولان اجرایی و تخصصی کارگروه دانست و اظهار داشت: مدیران اجرایی ضمن اشرافیت کامل به شیوه نامه مربوطه و اطلاع رسانی سامانه های مربوطه در توجیه کامل متقاضیان تسهیلات در بخش های مختلف تلاش نمایند.

وی افزود: جذب تسهیلات برای تثبیت اشتغال و ایجاد شغل جدید بسیار ضروری ذکر کرد و افزود: شهرستان شبستر پیشینه خوب در جذب اعتبارات اشتغالزایی داشته است به طوری که در سنوات گذشته با جذب بالا موفقیت های لازم را کسب کرده است.

وی گفت: ثبت نام، رصد و پیگیری لازم پرداخت تسهیلات و معرفی طرح از طریق سامانه مربوطه انجام می شود و مبنا برای همه دستگاه های اجرایی و بانک ها سامانه های مربوطه و رصد است و به منظور تحلیل محتوای این سامانه ها و آسیب شناسی طرح های ثبت نام شده به صورت مرتب نشست های لازم تشکیل شود.

معاون برنامه ریزی فرماندار شهرستان شبستر ضمن تاکید بر تداوم این نوع تسهیلات به بخش های مختلف مشاغل خانگی خواستار همراهی و تعامل بیشتر مدیران بانک ها در موفقیت و به ثمر رساندن این هدف بزرگ و مؤثر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب تسهیلات برای تثبیت اشتغال و ایجاد شغل جدید بسیار ضروری است

جذب تسهیلات برای تثبیت اشتغال و ایجاد شغل جدید بسیار ضروری است