مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 22:022022-03-10پزشكي

تکمیل مجتمع جامع درمانی هوشمند ماهفروجک مطالبه بخش سلامت مازندران


ساخت و تکمیل مجتمع بزرگ جامع درمانی هوشمند ماهفروجک در مازندران انقلابی در سلامت شمال کشور به شمار می رود و مطالبه جدی بخش سلامت استان است.

- ، ساخت مجتمع بزرگ جامع درمانی هوشمند ماهفروجک در مازندران انقلابی در سلامت شمال کشور است زیرا فضاهای درمانی موجود در استان مازندران اغلب کوچک و فرسوده بوده و به صورت تجمیع نیستند و ارائه خدمات با کیفیت و جامع درمانی برای دست اندرکاران حوزه سلامت استان گاهاً دچار مشکل می شود.

لذا با توجه به وضعیت اماکن درمانی استان مازندران و شمال کشور و همچنین نیاز مردم منطقه به ویژه اقشار آسیب پذیر به خدمات درمانی دولتی، در سال 1395 قرار شد بیمارستان ماهفروجک که از مصوبات نخستین سفر استانی دولت نهم بود و کلنگ آن در سال 1387 در زمینی به مساحت 16 هکتار به زمین زده شده بود، در راستای ارائه خدمات صفرتا صد تخصصی و فوق تخصصی به بیماران به صورت یک مجتمع بزرگ و هوشمند در راستای ارتقا سطوح درمان، آموزش، پژوهش و توریسم سلامت به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های آموزشی، درمانی و تحقیقاتی شمال کشور احداث، تجهیز و بهره برداری شود تا بخش زیادی از مشکلات کمبود فضای بیمارستانی استان رفع شود.

هم اکنون مجتمع آموزشی، درمانی و تحقیقاتی ماهفروجک در فاز اول با 370 تخت 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل 150 میلیارد تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل مجتمع جامع درمانی هوشمند ماهفروجک مطالبه بخش سلامت مازندران

تکمیل مجتمع جامع درمانی هوشمند ماهفروجک مطالبه بخش سلامت مازندران