مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 21:372022-03-10اقتصادي

عملیات اکتشافی پهنه های معدنی در بشاگرد انجام می گیرد


استاندار هرمزگان از معاون وزیر صمت و رییس هیأت عامل ایمیدرو خواست تا اقدامات لازم برای انجام عملیات اکتشافی برای پهنه های معدنی بشاگرد سرعت بیشتری بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست با وجیه اله جعفری معاون وزیر صمت و رییس هیئت عامل ایمیدرو، با اشاره به وجود ذخایر قابل توجه معادن هماتیتی به ویژه در منطقه فین و رضوان، اظهار کرد: با توجه به برنامه چشم انداز تولید 55میلیون تن فولاد در سال 1404، حمایت از طرح های توسعه ای و سرمایه گذاری در این منطقه کمتر توسعه یافته یک ضرورت محسوب می شود.

وی همچنین با اشاره به تشکیل ستاد توسعه بشاگرد با دستور رییس جمهور در سطح معاون اول رییس جمهور و وزرا، افزود: در نشست اخیر این ستاد، در خصوص انجام عملیات اکتشافی در پهنه های مختلف بشاگرد تصمیماتی گرفته شد که ایمیدرو می بایست در زمینه تکمیل عملیات اکتشافی در این منطقه اقدامات لازم را در راستای توسعه این منطقه محروم انجام دهد.

استاندار هرمزگان، بهره مندی از منابع نفتی و معدنی را یک ظرفیت بزرگ و مهم برای کشور برشمرد و اضافه کرد: با توجه به نزدیکی سواحل مکران به قطب معدنی کشور، زنجیره ترکیبی معدنی و شیمیایی در این منطقه باید فعال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اکتشافی پهنه های معدنی در بشاگرد انجام می گیرد

عملیات اکتشافی پهنه های معدنی در بشاگرد انجام می گیرد