مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 21:272022-03-10سياسي

گلایه استاندار از دپوی غیر بهداشتی زباله در خوانسار/ مشکل نشت آب سد باغکل حل شود


استاندار اصفهان با اشاره به دپوی غیر اصولی و بهداشتی پسماندهای زباله شهرستان خوانسار، گفت: انباشت زباله ها چهره زیبای شهر خوانسار را خدشه دار می کند و این اقدام گلایه های مردمی را هم به دنبال داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوانسار، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان عصر امروز در جلسه شورای اداری خوانسار، اظهار کرد: روحیه همکاری در بین مدیران شکل گرفته است و انتظار دارم تجلی آن بیشتر شود تا مصوبات جلسات زودتر اجرایی شود.

وی با اشاره به مشکل زیست محیطی شهر خوانسار، گفت: شاهد دپوی پسماندهای زباله شهرستان در دشت وسیعی بودم که به وسیله وزش باد در اطراف پراکنده می شد، انباشت زباله ها چهره زیبای شهر خوانسار را خدشه دار می کند، این اقدام گلایه های مردمی هم به دنبال داشت.

مرتضوی تصریح کرد: مطلع شدم کارخانه پسماند به صورت مشترک با گلپایگان راه اندازی شده و لذا لازم است هماهنگی انجام شود تا در قالب یک برنامه واحد زباله ها در محلی که برای دو شهرستان تعیین شده است تخلیه شود.

استاندار اصفهان با تاکید بر ارتباط مدیران شهرستان با مردم، گفت: ضمن اینکه مصوبات سفر امروز به خوانسار با محوریت دفتر استاندار پیگیری می شود.

هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه شهرستان خوانسار اعتبار نیاز است در ادامه عباسعلی علی خاصی فرماندار خوانسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه استاندار از دپوی غیر بهداشتی زباله در خوانسار/ مشکل نشت آب سد باغکل حل شود

گلایه استاندار از دپوی غیر بهداشتی زباله در خوانسار/ مشکل نشت آب سد باغکل حل شود