مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 16:472022-03-10سياسي

5 درصد ازمنابع فروش آب سدهای استان صرف آبخیزداری می شود


نماینده مردم ساوجبلاغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شد 5 درصد از منابع فروش آب سدهای استان که درگذشته به البرز نمی رسید، صرف ابخیزداری در البرز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی حدادی در آیین کاشت نهال در شهرک دارویی برکت شهرستان ساوجبلاغ و بهره برداری از 975 طرح منابع طبیعی سراسر کشور که با مرکزیت البرز به صورت وبیناری برگزار شد، تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در بودجه 1401 در کمیسیون تلفیق مجلس مطرح است، تلاش برای مباحث مرتبط با جهاد کشاورزی است.

مصوبه ای در مورد سند دار شدن اراضی کشاورزی در مجلس مصوب شد که اقدام خوبی است زیرا امروز کشاورزان نیازمند این اسناد هستند.

وی افزود: همچنین در زمینه آبخیزداری و آبخوان داری و جلوگیری از بحران هایی چون سیل، امسال در بودجه سال 1401 اعتبار خوبی در مجلس پیش بینی شده است.

طرح اختصاص 5 درصد از فروش آب سدهای کشور را برای این موضوع در مجلس مطرح کردم که به اقدامات ابخیزداری اختصاص می یابد.

وی با اشاره به اینکه منابع فروش آب سدها در البرز به استان نمی رسید، اظهار کرد: با پیشنهادی که در مجلس در این مورد دادم مصوب شد که این منابع به اقدامات آبخیزداری در سطح استان اختصاص یابد.

به گفته وی باید به موضوع حراست از منابع طبیعی توجه ویژه داشته باشیم و تهدید را تبدیل به فرصت کرده و در راستای ایجاد اشتغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 درصد ازمنابع فروش آب سدهای استان صرف آبخیزداری می شود

5 درصد ازمنابع فروش آب سدهای استان صرف آبخیزداری می شود