مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 15:422022-03-10سياسي

معرفی مسیر گردشگری غرب کشور زمینه ساز توسعه در منطقه است


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: گردشگران داخل کشور هم نام بسیاری از شهرهای غرب ایران را نشنیده اند، معرفی و تبلیغات در این محور وضعیت مطلوبی ندارد.

- به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، علی اصغر شالبافیان، در مراسم افتتاحیه دومین همایش بین المللی گردشگری و توسعه که به صورت مجازی در محل تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، افزود: برای متنوع کردن مقصدهای گردشگری و بهره مندی از ظرفیت های آن بنای ما این است که محورهای جدید گردشگری را تعریف کنیم.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اظهار داشت: یکی از محورهای جدید این وزارتخانه در چند ماه اخیر توسعه گردشگری غرب کشور بوده است.

وی عنوان کرد: مسیر غرب کشور از جمله استان های کردستان، کرمانشاه، همدان، لرستان و ایلام علی رغم ظرفیت های بی نظیر و منابع گردشگری بسیار، آنطور که باید معرفی نشده است.

شالبافیان افزود: حتی گردشگران داخل کشور هم نام بسیاری از شهرهای غرب ایران را نشنیده اند و این نشان می دهد که معرفی و تبلیغات در این محور وضعیت مطلوبی ندارد.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، یادآور شد: باید با معرفی صحیح ظرفیت های ایران مسیرهای گردشگری مهم کشور به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی مسیر گردشگری غرب کشور زمینه ساز توسعه در منطقه است

معرفی مسیر گردشگری غرب کشور زمینه ساز توسعه در منطقه است