مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 12:122022-03-10اقتصادي

منبع تغذیه بدون وقفه


داشتن یک سیستم پشتیبان برق به شما کمک می کند تا در برابر عواقب قطع برق برای حفاظت از سیستم شرکت خود نگران نباشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازصبا، پیشرفته ترین و مقرون به صرفه ترین ابزار را برای نظارت و مدیریت بانک های باتری آماده ارائه می کند.

قابلیت نمونه گیری مداوم داده ها، گزارش دهی و مدیریت باتری یو پی اس صبا باعث کاهش هزینه ها، آرامش خاطر می شود و مهمتر از همه، اطمینان می دهد که باتری هایی دارید که در صورت نیاز، در لحظه بدون مکث کار می کنند.

سیستم منبع تغذیه اضطراری که عموماً به عنوان سیستم UPS شناخته می شود، یک دستگاه الکترونیکی است که از رایانه ها، سرورها، سیستم های ارتباطی داده و سایر تجهیزات در هنگام قطع برق یا افت ولتاژ ناگهانی پشتیبانی می کند.

سیستم های UPS مرکز داده در حالت آماده به کار هستند تا در صورت قطعی کوتاه برق در مراکز داده یا اتاق های کامپیوتر، برق را فوراً تأمین کنند.

پشتیبان گیری برق یو پی اس برای جلوگیری از از دست رفتن اطلاعات یا خرابی در هنگام قطع برق کوتاه مدت استفاده می شود و همچنین توانایی حذف نویز برق را دارد.

شما می توانید با استفاده از باتری یو پی اس که در دستگاه یو پی اس استفاده می شود، در مواقعی که برق و جریان سیستم ها الکتریکی شما قطع می شود، پشتیبانی کنید تا بتوانید به طور پیوسته، به کار خود ادامه دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منبع تغذیه بدون وقفه

منبع تغذیه بدون وقفه