مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 11:272022-03-10سياسي

سید جمال در مبارزه با استبداد توفیقات بزرگی داشت


یکی از کسانی که توانست با حرکت خود پرچم مبارزه را  از سال های متمادی علیه استبداد و استکبار به دست گیرد و توفیقات بزرگی به دست آورد سید جمال الدین اسدآبادی بود.

- ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: یکی از کسانی که توانست با حرکت خود پرچم مبارزه را  از سال های متمادی علیه استبداد و استکبار به دست گیرد و توفیقات بزرگی به دست آورد سید جمال الدین اسدآبادی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا قاسمی فرزاد امروز در کنگره سید جمال اسدآبادی افزود: سید جمال در مسیر مبارزه تلاش کرده و پادشاهان را به مسیر درست هدایت کرد، حرکتی که امام خمینی(ره) هم در ابتدای ساکن شروع کرد شاه را هدایت کرد زمانی که احساس کردند این نصایح اثر ندارد مسیر نهضت را با اتکا به مردم مسیر اصلاح را با هوشیاری تغییر دادند.

وی اضافه کرد: سید جمال تلاش کرد با سفر به کشورهای مختلف شاهان استکباری را اصلاح کند و تلاش بر اصلاح مردم و خودباوری مردم داشت و باز هم امام راحل ما هم به همه مسلمانان خودباوری را قبولاند و آنان را به این باور رساند.

وی خاطرنشان کرد: سید جمال در مواجهه با استکبار در مصر علاوه بر افشاگری به منافع اقتصادی انگلستان ضربه سختی وارد کرد وی به عنوان یک فرد مبارز توانست تاثیر شگرف در مصر هند و ایران بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید جمال در مبارزه با استبداد توفیقات بزرگی داشت

سید جمال در مبارزه با استبداد توفیقات بزرگی داشت