مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 11:172022-03-10اقتصادي

بخش ویژه صنایع غذایی در پارک علم و فناوری البرز ایجاد می شود


رییس پارک علم و فناوری البرز در دومین رویداد سرمایه گذاری البرز ونچر در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی گفت: از بین 9 شتاب دهنده پارک برای سال آینده، - ایسنا/البرز رییس پارک علم و فناوری البرز در دومین رویداد سرمایه گذاری البرز ونچر در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی گفت: از بین 9 شتاب دهنده پارک برای سال آینده، حداقل یکی در زمینه صنایع غذایی فعالیت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی عباسی در رویداد البرز ونچر که شامگاه گذشته برگزارشد، گفت: در یک و نیم سال گذشته بزرگترین اقدام در این بازه زمانی حرکت به سمت تکمیل زیست بوم فناوری و نوآوری استان است.

وی یکی از بهترین اتفاقات اخیر را تاسیس صندوق پژوهش و فناوری استان عنوان و اظهار کرد: این صندوق به عنوان یکی از ارکان زیست بوم فناوری در دل پارک قرار گرفته است.

به گفته عباسی اکنون سازمان ها می دانند که یکی از راه های برون رفت از برخی مشکلات مانند اشتغال دانش آموختگان و فناوران، توجه به پارک های علم و فناوری است.

همچنین توجه به منابع موجود در ارائه و ایجاد تسهیلات لازم برای اشتغال و کارآفرینی ضروری است.

رییس پارک علم و فناوری البرز ضمن اشاره به حوزه هایی که پارک در آن ها فعالیت می کند، گفت: با هم فکری برخی از بزرگان، افراد صاحب نام و تجربه صنعت استان البرز، سه حوزه پسماند، صنایع غذایی و خودرو ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش ویژه صنایع غذایی در پارک علم و فناوری البرز ایجاد می شود

بخش ویژه صنایع غذایی در پارک علم و فناوری البرز ایجاد می شود