مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 10:372022-03-10بين الملل

در دعوای زن و شوهری «حلوا» خیرات می کنند؟


یک روانشناس با اشاره به اثر منفی فحاشی و بد دهنی زن و شوهرها بر روابط زوجین و با بیان اینکه حل مساله در اختلافات زناشویی با فحاشی زوجین امکان پذیر نیست، - عکس آرشیوی است.

شبنم طلوعی در گفت وگو با ایسنا، درباره اثرات فحاشی و بد دهنی زوجین با تاکید بر اینکه اگر زن یا شوهر فحاشی می کند باید خود را درمان کرده و اگر مورد فحاشی قرار می گیرد باید همسر خود را به سمت درمان سوق دهد، اظهار کرد: اگر همسرتان فحاشی می کند در واقع از طریق این فحاشی در صدد دریافت توجه است و توجه شما به فحاشی او به نوعی یک توجه منفی محسوب می شود.

این روانشناس با بیان اینکه فحاشی همسر می تواند بیانگر این باشد که او نیازمند توجه است، ادامه داد: در چنین شرایطی زن یا شوهر باید به همسر خود خوراک مثبت و توجه مثبت دهد.

برای مثال زوجین می توانند از کارکردهای مثبت همسر هرچند کوچک تعریف کرده، کارکردهای مثبت همسر را ببینند و به آن پر و بال دهند تا همسر برای جلب توجه متوسل به انجام رفتارهای منفی همچون فحاشی نشود.

وی فحاشی را از جمله موارد بر هم زننده زندگی مشترک و بروز اختلافات بزرگ دانست و تصریح کرد: این رفتار منفی به ویژه در میان مردان بسیار به چشم می خورد اما باید به این نکته توجه داشت که آیا این رفتار منفی همواره در طول سالیان زندگی مشترک به چشم خورده و وجود داشته است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دعوای زن و شوهری «حلوا» خیرات می کنند؟

در دعوای زن و شوهری «حلوا» خیرات می کنند؟