مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 10:322022-03-10اقتصادي

کشف 40 درصدی تخلفات در اصناف استان زنجان


رییس کل دادگستری زنجان، از کشف 40 درصدی کشف تخلفات در اصناف استان خبر داد و گفت: اکیپ های مشترک شش گانه برای امر نظارت و بازرسی از بازار در استان تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری زنجان، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه کنترل و تنظیم بازار شب عید با بیان اینکه نظارت ها و بازرسی های غیرسازنده از بازار باعث گرانی و افسارگسیختگی قیمت کالا شده است، اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسه در دادگستری به این دلیل بود که به نظر می رسید حقوق عامه در معرض خطر است، وگرنه این قبیل جلسات باید در دستگاه های متولی امر نظارت و بازرسی ها برگزار می شد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت تاسف بار بازار زنجان نشان از ناکارآمدی در حوزه نظارت و مسئولان امر دارد، بیان کرد: برابر گزارش مسئولان برگزاری نمایشگاه پوشاک در کاسپین زنجان، اختلاف قیمت پوشاک با بازار دو برابر است، حال این سئوال مطرح است که چطور نتوانستیم این قیمت ها را کنترل کنیم؟ رییس کل دادگستری زنجان با اشاره به وجود برخی مشکلات در عرضه و قیمت میوه شب عید در استان، افزود: برابر بازرسی ها از سردخانه ها و گزارش های واصله امروز 1000 تن سیب با قیمت 4000 تا 6000 تومان در 18 سردخانه استان انبار شده است؛ پس چرا گفته می شود دلیل افزایش سیب در بازار کمبود در استان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 40 درصدی تخلفات در اصناف استان زنجان

کشف 40 درصدی تخلفات در اصناف استان زنجان