مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 09:222022-03-10اقتصادي

توسعه ورزش روستایی منجر به کاهش آسیب هایی اجتماعی می شود


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: توسعه ورزش روستایی می تواند باعث کاهش آسیب هایی اجتماعی در روستاها شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: توسعه ورزش روستایی می تواند باعث کاهش آسیب هایی اجتماعی در روستاها شود.

رضوان باقلاچی 19 اسفند در دیدار با رییس هیئت روستایی و بازی های بومی محلی استان اردبیل با بیان این مطلب افزود: اهمیت به ورزش روستایی باعث افزایش شور و نشاط اجتماعی در بین روستاییان می شود.

وی اضافه کرد: از اجرای برنامه ها در روستاها در راستای تلاش برای توسعه ورزش روستایی و بازی های بومی محلی و نشاط و سلامتی جامعه حمایت می کنیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل ادامه داد: به توسعه ورزش های روستایی و عشایری در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و پرکردن اوقات فراغت جوانان روستایی می تواند در کاهش آسیب هایی اجتماعی و افزایش نشاط اجتماعی در روستاها مؤثر باشد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری با اشاره به اینکه توسعه ورزش روستایی می تواند در شناسایی استعدادهای ورزشی بانوان و آقایان در سطح روستاها کمک کند، افزود: اقدامی که اداره کل ورزش و جوانان و هیئت روستایی در راستای تجهیز خانه های ورزش روستایی انجام داده است می تواند اقدامی مؤثر در راستای همگانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ورزش روستایی منجر به کاهش آسیب هایی اجتماعی می شود

توسعه ورزش روستایی منجر به کاهش آسیب هایی اجتماعی می شود