مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 23:072022-03-09اقتصادي

31 دستگاه سد خاکی در زنجان توسط منابع طبیعی احداث شده است


معاون آبخیزداری منابع طبیعی استان زنجان، گفت: 31 دستگاه سد خاکی توسط منابع طبیعی و چند سد خاکی نیز توسط جهاد کشاورزی و شرکت آب منطقه ای احداث شده است.

- ، جعفر بیات شامگاه چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته منابع طبیعی، گفت: همزمان با بارندگی های اواخر اسفند و اوایل فروردین، معمولاً با مخاطراتی نیز مواجه هستیم.

وی اظهار کرد: سدهای خاکی در ماه های اسفند و فروردین، نیاز به مراقبت بیشتری دارند، چراکه اهالی روستاها برای افزایش مخزن سدها، سرریز آنها را مسدود می کنند.

معاون آبخیزداری منابع طبیعی استان زنجان، گفت: از محل اعتبارات محرومیت زدایی ملی، حدود 18 میلیارد تومان در سال 1400 برای اجرای طرح های آبخیزداری کنترل سیلاب و آبخوانداری در سطح استان در اختیار منابع طبیعی قرار گرفت و علاوه بر آن، مبلغ 100 میلیارد تومان، مصوب اعتبارات سفر رییس جمهور به زنجان برای اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوانداری استان را داشتیم که مبلغ 25 میلیارد تومان از آن چندی پیش تخصیص یافت.

بیات تاکید کرد: این اعتبارات در بخش آبخیزداری هزینه می شود و این اعتبارات برای کنترل سیلاب های حوزه های آبخیز شهری در حوزه های آب بر طارم و آبخیز شهری ابهر هزینه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 دستگاه سد خاکی در زنجان توسط منابع طبیعی احداث شده است

31 دستگاه سد خاکی در زنجان توسط منابع طبیعی احداث شده است