مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 21:372022-03-09اقتصادي

کشف 2400 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در استان فارس


مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 2414 دستگاه رمز ارز غیر مجاز توسط شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ابوذر الوار امروز با بیان این خبر اظهار داشت: کشف و جمع آوری این تعداد دستگاه استخراج رمز ارز در بازرسی از بیش از صد نقطه محل صورت گرفت.

وی یادآورشد: با توجه  به کشفیات سال گذشته و مقایسه آن با میزان کشفیات سال جاری، شاهد رشد چشم گیری در زمینه شناسایی مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز بوده ایم.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، با اشاره به اینکه تلاش برای شناسایی و کشف دستگاه های استخراج رمز ارز غیرمجاز در استان فارس با جدیت ادامه خواهد داشت، افزود: در بازرسی های اخیر از یکی از منازل در شهرستان لار تعداد 125 دستگاه رمز ارز قاچاق، پیش از نصب و اتصال به شبکه توزیع برق استان، شناسایی و تحویل ضابطین قضایی گردید.

این مسئول بر نقش مردم و گزارش های مردمی در کشف مراکز غیرقانونی استخراج رمز ارز در سطح استان  تاکید کرد و افزود: ارائه گزارش های مردمی از مراکز استخراج رمز ارز غیرمجاز علاوه بر کاهش مصرف برق، پاداش هایی را هم برای آنان در بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2400 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در استان فارس

کشف 2400 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در استان فارس