مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 18:522022-03-09سياسي

مشکل تملک اراضی سد کوثر مرتفع شود


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: مشکل تملک اراضی مورد نیاز در آبگیری سد کوثر برابر قانون نحوه تملک اراضی باید مرتفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلال آفاقی عصر چهارشنبه در حاشیه سفر نماینده دادستان کل کشور به شهرستان های خلخال و کوثر اظهار کرد: در صدد حل مشکلات حقوقی سد کوثر با حضور نماینده دادستان کل کشور هستیم که امیدواریم در مرحله اول بحث تملک اراضی مورد نیاز در آبگیری سد برابر قانون نحوه تملک اراضی مطرح و مرتفع شود.

وی تصریح کرد: به رغم اینکه سد کوثر از سال 83 در چند مرحله مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفته اما هیچ اقدام عملی نسبت به تملک اراضی مورد نیاز اطراف سد انجام نشده در حالی که این اقدام از ضرورت های بهره برداری از سدهاست.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: در 17 سال گذشته که شاهد افتتاح مکرر پروژه عظیم سد کوثر بودیم، به غیر از چند مورد تملک اراضی که جز نقاط اولویت دار نبوده، اقدام عملی در این حوزه صورت نگرفته و زمینه نارضایتی اهالی را به وجود آورده است.

آفاقی با تقدیر از حضور نماینده دادستان کل کشور در شهرستان های خلخال و کوثر افزود: ایجاد سد در جنوب استان اردبیل برای رونق اقتصادی مردم منطقه از ضرورت هاست اما در کنار آن رعایت حق و حقوق معارضین نیز باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تملک اراضی سد کوثر مرتفع شود

مشکل تملک اراضی سد کوثر مرتفع شود