مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 18:422022-03-09اقتصادي

ارج بازگشت


به گفته مدیرعامل شرکت ارج، در ادامه برنامه ریزی ها برای این شرکت مقرر شده با خرید ماشین آلات به سمت تولید سی کی دی حرکت کنند و عمق ساخت داخل محصولات به 50 درصد برسد و همچنین تا سال 1402 خطوط تولید کامل خواهد شد و تا پایان سال 1403 تولیدات کامل این شرکت با 9 محصول به بازار عرضه خواهد شد.

- به گفته مدیرعامل شرکت ارج، در ادامه برنامه ریزی ها برای این شرکت مقرر شده با خرید ماشین آلات به سمت تولید سی کی دی حرکت کنند و عمق ساخت داخل محصولات به 50 درصد برسد و همچنین تا سال 1402 خطوط تولید کامل خواهد شد و تا پایان سال 1403 تولیدات کامل این شرکت با 9 محصول به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یدالله طاهرنژاد - رییس هیئت مدیره کارخانه ارج - در مراسم احیای خط تولید لوازم خانگی ارج، با بیان اینکه راه ریشه کن کردن فقر مطلق از تولید می گذرد، اظهار کرد: تاکنون تمام دیون شرکت ارج از جمله دیون بانکی، شهرداری، کارگری غیره پرداخت شده است.

وی همچنین از دو مرحله افزایش سرمایه خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی ها، تا آخر اردیبهشت خط سوم کارخانه اضافه می شود و از همین ماه، پنج محصول شامل کولر آبی و گازی، یخچال، ماشین لباسشویی و ظرفشویی مونتاژ و روانه بازار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارج بازگشت

ارج بازگشت