مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 16:372022-03-09ورزشي

آبروریزی تمام عیار!/ آقای مصطفوی! چشم تان روشن


کنفدراسیون فوتبال آسیا با تعلیق فعالیت کمیته صدور مجوز حرفه ای ایران به فدراسیون فوتبال درس بزرگی داد که نباید خارج از مدار قانون حرکت کند.

- کنفدراسیون فوتبال آسیا با تعلیق فعالیت کمیته صدور مجوز حرفه ای ایران به فدراسیون فوتبال درس بزرگی داد که نباید خارج از مدار قانون حرکت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارگروه صدور مجوز حرفه ای AFC بعد از ظهر چهارشنبه در خبری اعلام کرد فعالیت کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران به حالت تعلیق درآمده است.

دلیل این تصمیم به نوعی پس از راستی آزمایی مدارک باشگاه های ایران بوده تا دم خروس بالاخره بیرون بزند.

کمیته صدور مجوز حرفه ای با حضور افرادی مانند داریوش مصطفوی به عنوان رییس کمیته استیناف و سعید عباسی به عنوان رییس کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای برای فصل 2022 پرماجراترین سال فعالیتش را پشت سر گذاشت که در نهایت منجر به حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا شد؛ اتفاقی که هیچ کس مسئولیتش را قبول نکرد.

در این مدت داریوش مصطفوی بارها از قدرت نفوذش در AFC گفت.

او در مصاحبه ای که 28 آذر انجام داده بود، گفته بود: AFC به کمیته صدور مجوز حرفه ای اختیاراتی داده است و آن ها مطئمنا تاییدیه من را قبول می کنند و آن ها نیز می دانند که مشکلات این تیم ها یک روزه حل نمی شود و AFC نیز در این خصوص همکاری می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبروریزی تمام عیار!/ آقای مصطفوی! چشم تان روشن

آبروریزی تمام عیار!/ آقای مصطفوی! چشم تان روشن