مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 16:072022-03-09ورزشي

اهمیت گسترش فرهنگ صلح و سازش در بین مردم


رییس توسعه حل اختلاف استان اردبیل از عقد تفاهم نامه همکاری مابین این مرکز و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل خبر داد و گفت: امروز نیاز است در سطح جامعه توجه جدی نسبت به نهادینه شدن فرهنگ صلح و سازش شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام سیدحسین علوی عصر امروز در حاشیه عقد تفاهم نامه همکاری با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل، اظهار کرد: متاسفانه در سطح جامعه فرهنگ صلح و سازش کم رنگ شده که از این رو نیاز است دستگاه های متولی فرهنگی در این راستا اقدامات مقتضی را انجام دهند تا شاهد افزایش حل اختلاف و صلح میان دعوی مردم باشیم.

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه ای که با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل عقد کردیم، مقرر شد تا در راستای برگزاری سمینارها و سخنرانی های آموزشی مرتبط با مسائل حقوقی در فرهنگسراها همکاری های لازم را با این سازمان انجام دهیم.

رییس توسعه حل اختلاف استان اردبیل تصریح کرد: علاوه بر تبیین مسائل حقوقی مقرر شد با محتواهای فرهنگی، اجتماعی و حقوقی تولیدی از سوی توسعه حل اختلاف از طریق بیلبوردهای شهرداری در معرض دید عموم شهروندان قرار گیرد.

علوی با اشاره به اهمیت بیان مسائل حقوقی و افزایش آگاهی مردم در این زمینه، عنوان کرد: تبیین مسائل حقوقی سبب می شود تا آگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت گسترش فرهنگ صلح و سازش در بین مردم

اهمیت گسترش فرهنگ صلح و سازش در بین مردم