مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 16:022022-03-09حوادث

کشف اسلحه شکاری و داروی غیر مجاز در میانه


فرمانده انتظامی شهرستان میانه از کشف اسلحه شکاری و داروی غیر مجاز در بازرسی از یک باب انبار به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال خبر داد.

- سرهنگ محمدتقی سلطانی در تشریح این خبر، اظهار کرد: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و در پی کسب خبر مبنی بر فروش وسایل ممنوعه و غیرمجاز و قاچاق توسط فردی سودجو که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 11 پس ازشناسایی محل با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از انبار شناسایی شده تعداد 33 قبضه اسلحه بادی غیرمجاز به همراه هشت هزار و 900 عدد ساچمه، تعداد 165قبضه انواع سلاح سرد و سرنیزه ، تعداد 17 هزار و 423 عدد قرص غیرمجاز و تعداد 133 عدد وافور را کشف و در این راستا یک نفر متهم را دستگیر کردند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان، فرمانده انتظامی میانه در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را به صورت تقریبی 2 میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و اقلام ممنوعه مراتب را در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف اسلحه شکاری و داروی غیر مجاز در میانه

کشف اسلحه شکاری و داروی غیر مجاز در میانه