مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 15:522022-03-09اجتماعي

جانبازان و فرزندان شهدای سازمان سنجش آموزش کشور تقدیر شدند


کارکنان جانباز و فرزندان شهید سازمان سنجش آموزش کشور تقدیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، در آستانه 22 اسفندماه روز بزرگداشت شهدا و در هفته منتهی به این روز برنامه های ویژه ای در سازمان سنجش درنظر گرفته شده است.

براساس این گزارش، هفته  همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، با حضور عبدالرسول پورعباس رییس سازمان سنجش آموزش کشور، از تنی چند از جانبازان کارمند و فرزندان شهدای این سازمان تجلیل شد.

پورعباس در آیین تجلیل از ایثاگران این سازمان ضمن تبریک ولادت حضرت ابوالفضلالعباس(ع) و روز جانباز به مأموریت حساس سازمان سنجش اشاره کرد و گفت: تعیین سرنوشت جوانان کشور و شناسایی شایستگان و نخبگان از مأموریتهای مهم و اصلی ما در این سازمان بوده و امید آنها بر حفظ امانت و صیانت است که ما باید آن را پاس بداریم.

وی افزود: لازمه حفظ امانت و صیانت داشتن روحیه ایثارگری است که شما جانبازان سرافراز میتوانید با تزریق این روحیه به بدنه سازمان، آن را دوچندان کنید.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور به سالهای مدیریت قبل خود در این سازمان اشاره کرد و افزود: در آن سالها استارت برگزاری آزمونها به صورت الکترونیک زده شد و در حال حاضر برنامه ریزی های  این سازمان اجرای کاملاً هوشمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانبازان و فرزندان شهدای سازمان سنجش آموزش کشور تقدیر شدند

جانبازان و فرزندان شهدای سازمان سنجش آموزش کشور تقدیر شدند