مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 14:422022-03-09فرهنگي

حمله کیهان به حمید فرخ نژاد: تندیس را پس دادی، پول را هم پس بده!


حمید فرخ نژاد گفته در اعتراض به حمله روسیه به اوکراین، تندیس جشنواره فیلم مسکو را که به او اهدا شده بود برمی گرداند.

خیلی هم خوب.

سؤال مهم تر اما این که آن 20 هزار دلار جایزه نقدی که از جشنواره گرفته را هم برمی گرداند یا نه؟ - حمله کیهان به حمید فرخ نژاد: تندیس را پس دادی، پول را هم پس بده! حمید فرخ نژاد گفته در اعتراض به حمله روسیه به اوکراین، تندیس جشنواره فیلم مسکو را که به او اهدا شده بود برمی گرداند.

خیلی هم خوب.

سؤال مهم تر اما این که آن 20 هزار دلار جایزه نقدی که از جشنواره گرفته را هم برمی گرداند یا نه؟ کیهان نوشت: آقــای فرخ نژاد مــا درک می کنیم که شــما تندیس جشنواره فیلم مسکو را برای این که گرین کارت آمریکایت باطل نشـود پس دادی، فقط آن جایزه نقدی 20 هزار دلاری شان را هم باتوجه به نــرخ تورم پس بده.

واکنش هابه اقدام نمایشی یک بازیگر پرحاشیه؛ بازیگری که قبلا گفته بود، 80 میلیون ایرانی فدای یک تار موی پسرم که در آمریکا زندگی می کند و هر ماه برایش دلار ارسال می کنم، در یک نمایش مبتذل، از خودش تصویر گرفت و گفت که تندیس جشنواره فیلم مسکو را در اعتراض به حمله روسیه به اوکراین پس می دهد! این اقدام حمید فرخ نژاد با واکنش های کنایه آمیز کاربران فضای مجازی همراه شد، از جمله صادق علیزاده از فعالان فرهنگی نوشت: حمید فرخ نژاد گفته در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله کیهان به حمید فرخ نژاد: تندیس را پس دادی، پول را هم پس بده!

حمله کیهان به حمید فرخ نژاد: تندیس را پس دادی، پول را هم پس بده!