مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 14:172022-03-09سياسي

تخصیص اعتبار 150 میلیارد تومانی بخش درمان از سفر ریاست جمهوری


150 میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به حوزه درمان استان اختصاص یافته که اعتبارات ویژه ای برای تکمیل بیمارستان فردیس نیز اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، ابوالفضل اینانلو، فرماندار فردیس، در شورای اداری شهرستان فردیس با اشاره به سفر آتی رییس جمهور به استان البرز که به اولین روزهای سال آینده موکول شده است؛ در خصوص محرومیت های فردیس، اظهار کرد: در فردیس ضعف بسیاری در خصوص استخوان بندی و زیرساخت های شهرستانی وجود دارد که نیازمند نگاه ویژه ریاست محترم جمهوری است.

  وی با بیان اینکه اغلب ادارات فردیس مستاجر هستند ، گفت: بیش از 8 سال است که شهرستان فردیس مصوب شده، اما هنوز از ساختارهای شهرستانی محروم است.

علیرغم روال معمول کشور، به استان البرز و شهرستان های فردیس و اشتهارد اعتبار راه اندازی تعلق نگرفت و با همان زیرساخت های موجود، البرز استان شد و اکنون فرمانداری کرج در بخشداری و استانداری در ساختمان فرمانداری کرج مستقر است.

فرمانداری فردیس هم در ساختمان مسکونی که توسط شهرداری به صورت حق انتفاع در اختیار فرمانداری قرار داده، مستقر است.

  فرماندار فردیس با اشاره به استیجاری بودن مکان ادارات، گفت: اغلب ادارات فردیس استیجاری و مزاحم شهرداری های فردیس و مشکین دشت هستند و ساختمان های ادارات و یا ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار 150 میلیارد تومانی بخش درمان از سفر ریاست جمهوری

تخصیص اعتبار 150 میلیارد تومانی بخش درمان از سفر ریاست جمهوری