مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 09:322022-03-09اقتصادي

کرمانشاهیان اهدای خون را در ایام پایانی سال فراموش نکنند


سرپرست انتقال خون استان کرمانشاه با اشاره به کاهش تعداد اهدا کنندگان خون در روزهای پایانی سال، گفت: مردم کرمانشاه اهدای خون را در ایام پایانی سال فراموش نکنند.

- اظهار کرد: در حالت عادی نیاز روزانه استان کرمانشاه به طور متوسط 200 واحد خونی است اما با نزدیک شدن به ایام تعطیلات نیازمند به ذخیره خون بیشتری هستیم.

وی با اشاره به کاهش تعداد اهدا کنندگان خون در روزهای پایانی سال و ایام تعطیل، افزود: به دلیل وجود بیماران بخش انکولوژی و بیماران نیازمند به گلبول قرمز که به طور مداوم به تزریق خون نیاز مند هستند باید میزان ذخایر خون را افزایش داد.

سرپرست انتقال خون استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل های انتقال خون هر استان باید برای مدت پنج روز خون ذخیره شده داشته باشند اما با پیش رو داشتن ایام تعطیل عید و ماه مبارک رمضان این ذخایر به هفت روز ارتقا یافت تا برای تأمین نیاز روزانه مراکز درمانی با مشکل مواجه نشویم.

میرزاده بیان کرد: در حال حاضر ذخیره خون در استان کرمانشاه معادل پنج روز است که از تمام همشهریان خواهشمندیم برای تأمین خون مورد نیاز بیماران نیازمند در فراخوان هایی که از سمت مرکز انتقال خون ابلاغ می شود حتماً مشارکت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاهیان اهدای خون را در ایام پایانی سال فراموش نکنند

کرمانشاهیان اهدای خون را در ایام پایانی سال فراموش نکنند