مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 08:022022-03-09اجتماعي

سفر به زیبایی های ساری/ شهری در دل کوهستان، جنگل و دریا


شهر 5 هزار ساله ساری با طبیعتی دلنواز و آب و هوایی دلچسب با قرارگیری در بین کوهستان، جنگل و دریا یکی از بهترین نقاط است برای ثبت خاطره، خاطراتی از جنس زیبایی و سبزینگی و بوی خوش نم و باران.

- خبرگزاری فارس؛ مازندران ـ زهرا طاهری پرکوهینوروز نزدیک است و این روزها هر کس به نحوی به پیشواز این عید باستانی می رود، مازندرانی ها نیز که هر ساله میزبان مسافران هستند این روزها بیش از پیش در تب و تاب پذیرایی از گردشگران به سر می برند.

شهر 5 هزار ساله ساری هم از این قافله جا نمانده، شهری با طبیعتی دلنواز و آب و هوایی دلچسب که در بین کوهستان، جنگل و دریا جا خوش کرده و یکی از زیباترین نقاط است برای ثبت خاطره، خاطراتی از جنس زیبایی و سبزینگی و بوی خوش نم و باران، شهری که تجربه ای خاطره انگیز برای گردشگران رقم خواهد زد.

ببینید بخشی از این زیبایی ها را.

*دریاچه چورت در میان جنگلی انبوه دریاچه میانشه که بیشتر به دریاچه چورت معروف است در روستای چورت قرار دارد، این دریاچه پس از یک زلزله در سال  1318 به وجود آمده و دارای شکوه و سکوتی دلپذیر است.

ترکیب دریاچه با جنگل از آن ترکیب های زیبایی است که بیشتر در تابلوهای نقاشی دیده می شود تا واقعیت، اما ساری صاحب یکی از این تصاویر ناب طبیعت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به زیبایی های ساری/ شهری در دل کوهستان، جنگل و دریا

سفر به زیبایی های ساری/ شهری در دل کوهستان، جنگل و دریا