مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 00:072022-03-08فرهنگي

مردم چگونه «رستاخیز» را تماشا کنند؟


تهیه­ کننده فیلم سینمایی «رستاخیز» اعلام کرد: علاقه مندان به تماشای «رستاخیز» در داخل ایران می توانند از طریق درگاه ستاره 780 ستاره 430 مربع (#430*780*) به پلتفرم اصلی نمایش دهنده این فیلم متصل شوند.

- تهیه­ کننده فیلم سینمایی رستاخیز اعلام کرد: علاقه مندان به تماشای رستاخیز در داخل ایران می توانند از طریق درگاه ستاره 780 ستاره 430 مربع (#430*780*) به پلتفرم اصلی نمایش دهنده این فیلم متصل شوند.

تقی علیقلی ­زاده در گفت وگو با ایسنا درباره اکران آنلاین فیلم رستاخیز به کارگردانی احمدرضا درویش که پیش تر اعلام شده بود از 16 اسفند ماه همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل العباس­(ع) عرضه خواهد شد، توضیح داد: در حال حاضر امکان نمایش بین­ المللی فیلم رستاخیز به­ صورت مجازی در پلتفرم اختصاصی هِلال چنل به آدرس www.

helalchannel.

com امکان پذیر است و برای تماشاگران داخل کشور روش ویژه ای برای ورود به این پلتفرم درنظر گرفته شده است.

او با اشاره به اینکه خرید آنلاین این فیلم به طور مستقیم از این پلتفرم فقط به صورت ارزی امکان پذیر است، افزود: برای عرضه فیلم در داخل کشور، با همکاری مشترک با درگاه 780 مخاطبان می توانند با شماره ­گیری کد دستوری ستاره 780 ستاره 430 مربع ضمن دریافت لینک، به طور مستقیم به پلتفرم هِلال چنل متصل شوند و با بهترین کیفیت فیلم رستاخیز را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم چگونه «رستاخیز» را تماشا کنند؟

مردم چگونه «رستاخیز» را تماشا کنند؟