مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 17:122022-03-08اجتماعي

اقدامات شهرداری منطقه 19 برای استقبال از بهار


شهردار منطقه 19 با تشریح اقدامات انجام شده در راستای استقبال از بهار از ترسیم نقش متناسب با فصل بهار بر دیوار حاشیه بلوار شهید ورامینی خبر داد.

- ، مهدی هدایت با تشریح بخشی از فعالیت های اجرایی برای نونوار کردن منطقه 19 و خانه تکانی شهری گفت: به همین منظور طی رصدهای مستمر معابر و محورهای بزرگراهی برای رفع نواقص و جلوه بخشی به این محدوده از پایتخت، روشنایی زیر پل های سواره رو و سر پرچمی های پل شکوفه در بزرگراه شهید کاظمی، پل های لطیفی، شهید بنامعلی و شهید صنیع خانی در بزرگراه شهید تندگویان و پل شقایق با استفاده از سیستم پروژکتور و LED تأمین شد.

شهردار منطقه 19 در ادامه از ترسیم نقش متناسب با فصل بهار بر دیوار حاشیه بلوار شهید ورامینی خبر داد و افزود: این نقاشی دیواری در 1000 متر مربع با موضوع پروانه روی دیوار این معبر اجرا شد.

علاوه بر این جداره خیابان برادران شکری با اجرای نقاشی مداد رنگی در 600 مترمربع جلوه ای متفاوت به خود گرفت.

هدایت ادامه داد: رنگ آمیزی 2000 متر مربع تابلوهای ترافیکی، کافوهای برق و مخابرات، رفع نازیبایی های بصری با استفاده از مواد پوشاننده در 5000 مترمربع از محله دولتخواه جنوبی، خیابان شکری و خیابان پیروز، رنگ آمیزی دیوار گرمخانه در بزرگراه شهید کاظمی و نام گذاری میادین در محدوده نواحی و میدان دانشگاه از دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات شهرداری منطقه 19 برای استقبال از بهار

اقدامات شهرداری منطقه 19 برای استقبال از بهار