مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 16:222022-03-08سياسي

بیش از 400 اثر در جشنواره ابوذر داوری شد


دبیر ششمین جشنواره ابوذر در استان البرز با اشاره به ارسال 415 اثر به دبیرخانه این جشنواره گفت: 120 شرکت کننده البرزی در این جشنواره شرکت کردند که تمام این آثار توسط داوران مورد داوری و بررسی قرار گرفت.

- به گزاش ایسنا، زهرا کورانی افزود: با داوری این آثار و مشخص شدن اثرهای برتر مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر استان البرز در روز شنبه بیست و یکم اسفند ماه با حضور مسوولان ارشد استانی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی با اشاره به حذف برخی از بخش های این جشنواره به دلیل کیفیت پایین آثار ارسالی عنوان کرد: بخش هایی از جمله فضای مجازی که برای اولین بار در جشنواره دیده شده بود به همین دلیل حذف شد این در حالی است که در حوزه ای مانند خبر نیز با وجود اینکه این بخش اساس و پایه رسانه می باشد آثار ارسالی بسیار ضعیف و هیچ یک از آثار حایز رتبه نشدند.

کورانی اضافه کرد: پایین بودن سطح کیفی خبرهای ارسالی نشان دهنده این مهم است که باید در اصلاح حوزه خبر در استان به صورت جدی برنامه ریزی هایی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: همچنین برخی از آثار به دلیل مخدوش بودن و یا اینکه موضوعات مربوط به استان البرز نبودند با وجود اینکه باید طبق آیین نامه حذف می شدند اما از سوی داورها با این هدف که وضعیت کیفی رسانه های استان مورد بررسی قرار بگیرد داوری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 400 اثر در جشنواره ابوذر داوری شد

بیش از 400 اثر در جشنواره ابوذر داوری شد