مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 15:372022-03-08اقتصادي

استفاده از حیاط مدارس قم به عنوان پارکینگ


استفاده از حیاط مدارس اطراف حرم، برای پارک خودرو بسیار مناسب است و باری را از دوش ترافیک شهر برمی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس ذاکریان در جلسه کمیته خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه طبق مصوبات ستاد ملی کرونا افرادی که سه دوز واکسن کرونا را زده اند محدودیتی برای سفر ندارند اظهار کرد: پیش بینی ها نشان می دهد که بعد از دو سال محدودیت، امسال نیمه شعبان پر جمعیتی را در قم شاهد خواهیم بود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: اتصال نیمه شعبان به نوروز هم این وضعیت را تشدید می کند و پیش بینی می کنیم از 24 اسفند سفرهای نوروزی آغاز می شود.

وی با بیان اینکه احتمال بارندگی و وزش باد در ایام نیمه شعبان وجود دارد، گفت: گزارش آموزش و پرورش از آماده سازی 300 مدرسه و دو هزار کلاس برای اسکان زائران خبر داشته که جای تقدیر دارد؛ همچنین استفاده از حیاط مدارس اطراف حرم مطهر برای پارک خودرو بسیار مناسب است و باری را از دوش ترافیک شهر برمی دارد.

ذاکریان با تأکید بر اینکه پارکینگ ها و پارک سوارهای اطراف مسجد مقدس جمکران از یک هفته قبل از نیمه شعبان باید راه اندازی شوند و روشنایی آن نیز تأمین شود خاطرنشان کرد: چراغانی سطح شهر نیز در اعیاد شهر با تمرکز بر نیمه شعبان خواهیم داشت که باید توسط شرکت توزیع ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از حیاط مدارس قم به عنوان پارکینگ

استفاده از حیاط مدارس قم به عنوان پارکینگ