مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 14:222022-03-08اجتماعي

استفاده تنها 5 درصدی از ظرفیت 750 پژوهش سرا به دلیل نبود تجهیزات


وزیر آموزش و پرورش محدود شدن آموزش در محیط کلاس را از چالش های این وزارتخانه دانست و گفت: در حال حاضر 750 پژوهش سرا راه اندازی شده که تنها 5 درصد از ظرفیت آن استفاده می شود و دلیل آن کمبود تجهیزات آزمایشگاهی است.

- استفاده تنها "5 درصدی" از ظرفیت 750 پژوهش سرا به دلیل نبود تجهیزات وزیر آموزش و پرورش محدود شدن آموزش در محیط کلاس را از چالش های این وزارتخانه دانست و گفت: در حال حاضر 750 پژوهش سرا راه اندازی شده که تنها 5 درصد از ظرفیت آن استفاده می شود و دلیل آن کمبود تجهیزات آزمایشگاهی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوسف نوری در افتتاحیه سال بین المللی علوم پایه برای پیشرفت پایدار، با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش از کودکی تا پایان دوره متوسط را پوشش می دهد، افزود: واجب التعلیم های ما حدود 15 میلیون و 600 هزار تن هستند و قطعا پیش از دبستان حدود 8 میلیون نفر است، ضمن آنکه حدود 2 میلیون باب مدارس غیر دولتی و آموزشگاه های آزاد علمی و کانون داریم و از سوی دیگر معلمان شاغل و پیشکسوت نیز در این وزارتخانه مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه این ظرفیت بزرگی است، اظهار کرد: تاثیر این دوره برای ترویج علوم پایه از همه دوره های آموزشی بیشتر است ولی ما با مشکلاتی مواجه بوده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده تنها 5 درصدی از ظرفیت 750 پژوهش سرا به دلیل نبود تجهیزات

استفاده تنها 5 درصدی از ظرفیت 750 پژوهش سرا به دلیل نبود تجهیزات