مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 14:072022-03-08سياسي

تصمیم انتقال آب زاینده رود به یزد کارشناسی نبود/ سد زاینده رود متعلق به اصفهان است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه سد زاینده رود و دریاچه آن متعلق به اصفهان است و سال ها برای آن هزینه کرده ایم و سند رسمی داریم، - ایسنا/اصفهان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه سد زاینده رود و دریاچه آن متعلق به اصفهان است و سال ها برای آن هزینه کرده ایم و سند رسمی داریم، گفت: معتقدیم تصمیم انتقال آب زاینده رود به یزد تصمیم کارشناسی نبوده و باید اصلاح شود.

مهران زینلیان امروز (سه شنبه، 17 اسفندماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه دستگاه قضا باید به مواردی که منجر به ترک فعل ها شده است، ورود کند، اظهار کرد: برای احیای زاینده رود هدف ما جاری شدن آب است که برای رسیدن به این هدف، پنج محور اصلی و 25 زیرمحور مشخص شده و به جد پیگیر عملی شدن آن هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه در مدیریت فعلی با رویکرد جدید دانشگاهی در پی رفع مشکل هستیم، تأکید کرد: در نظر داریم اقدامات قبلی انجام شده در راستای رفع مشکل آب زاینده رود را جمع بندی کنیم و با رویکرد جدید که دانشگاهی و استفاده از مطالعات علمی است، برای رفع آن بکوشیم.

وی با تأکید بر اینکه همه مدیران به میدان آمده ایم تا مشکلات را رفع کنیم، گفت: پای کار ایستاده ایم و نمی خواهیم شعاری برخورد کنیم، در نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم انتقال آب زاینده رود به یزد کارشناسی نبود/ سد زاینده رود متعلق به اصفهان است

تصمیم انتقال آب زاینده رود به یزد کارشناسی نبود/ سد زاینده رود متعلق به اصفهان است