مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 13:522022-03-08بين الملل

موشک ناسا به سکوی پرتاب منتقل می شود


موشک سامانه پرتاب فضایی ناسا(SLS) و کپسول فضایی اوریون آماده قرار گرفتن بر سکوی پرتاب هستند تا به زودی این ماموریت به سمت ماه انجام بگیرد.

- موشک سامانه پرتاب فضایی ناسا(SLS) و کپسول فضایی اوریون آماده قرار گرفتن بر سکوی پرتاب هستند تا به زودی این ماموریت به سمت ماه انجام بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، جابه جا کردن سکوهای اطراف موشک سامانه پرتاب فضایی ناسا در مرکز کندی ناسا در فلوریدا یکی از گام های اساسی برای قرار دادن موشک و فضاپیما در امنیت بر روی سکوی پرتاب در روز 17 مارس است پیش از آن که ماموریت آرتمیس 1 در ماه مه به سمت ماه انجام شود.

ماموریت بدون خدمه آرتمیس 1 قرار است کپسول اوریون را به سمت ماه ببرد تا اطمینان حاصل شود که این کپسول و موشک حامل آن هر دو برای انجام یک ماموریت دارای خدمه آماده هستند.

اولین ماموریت با خدمه ناسا، آرتمیس 2 نام دارد که در آن در سال 2024 فضانوردان به مدار ماه سفر خواهند کرد و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، آرتمیس 3 پس از سال ها بار دیگر پای انسان ها را در سال 2025 به قمر زمین باز خواهد کرد اگرچه با توجه به گفته های بازرس کل ناسا احتمال آنکه این پرتاب در سال 2026 انجام شود بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موشک ناسا به سکوی پرتاب منتقل می شود

موشک ناسا به سکوی پرتاب منتقل می شود