موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - افزايش حقوق - كميسيون تلفيق بودجه - استقلال خوزستان - متناسب سازي - هيات مديره باشگاه پرسپوليس - مراسم برترين هاي آسيا - فرمانداري جاسك - هيأت هاي ورزشي - آزمون آزمايشي - نفت آبادان سپاهان - بازيكن تيم فوتبال تراكتور - رضا خضرايي - بهروز ياري - هوش مصنوعي جديد - واترپلوي ايران - گيفت اوربان - بازيگر سريال ستايش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 13:072022-03-08فرهنگي

تهیه و انتشار قطعه موسیقایی «ضد جنگ» توسط حوزه هنری یزد


قطعه موسیقایی «ضد جنگ» با صدای سید محمدصادق آتشی توسط حوزه هنری یزد تولید و منتشر شد.

- ایسنا/یزد سرپرست حوزه هنری یزد گفت: قطعه موسیقایی ضد جنگ با صدای سید محمدصادق آتشی توسط حوزه هنری یزد تولید و منتشر شد.

محمدصادق کوچک زاده هدف از تولید این آهنگ را بازگویی و نشان دادن تناقض های غرب در برخورد با انسان ها و اعتراض به تبعیض نژادی در جوامع غربی عنوان کرد.

وی افزود: این قطعه که با شعر، آهنگسازی و خوانندگی سید محمدصادق آتشی هنرمند جوان یزدی در حوزه هنری یزد تولید و منتشر شده در واقع واکنشی به جنگ و درگیری های نظامی در مناطق شرقی اروپا و اوکراین است و به انتقاد از دوگانگی معیارهای غرب در برخورد با انسان ها می پردازد و چهره واقعی غرب را به نمایش می گذارد.

سرپرست حوزه هنری یزد با اشاره به بازخوردهای نژاد پرستانه رسانه های غربی و سردمداران آنان در رابطه با جنگ اوکراین اظهار کرد: این اثر هنری و موسیقایی، جنگ و خون ریزی در هر نقطه ای از جهان از جمله جنگ و جنایت در خاورمیانه به ویژه کشتار مردم مظلوم فلسطین و قتل عام زنان و کودکان بی دفاع یمنی که توسط رسانه های خبری غرب پنهان می ماند و منتشر نمی شود را محکوم می کند.

کوچک زاده با بیان اینکه تولید این اثر در چهار روز انجام شد، ادامه داد: این قطعه را هادی کولیوند تنظیم و سیدعلی میراللهی تد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه و انتشار قطعه موسیقایی «ضد جنگ» توسط حوزه هنری یزد

تهیه و انتشار قطعه موسیقایی «ضد جنگ» توسط حوزه هنری یزد