مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 12:522022-03-08اقتصادي

نظارت بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در کرمانشاه تشدید شد


مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه از آغاز اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی بر مراکز تولید و عرضه فرآورده های خام دامی در استان در آستانه نوروز خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه از آغاز اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی بر مراکز تولید و عرضه فرآورده های خام دامی در استان در آستانه نوروز خبر داد.

دکتر حسین حیدری با اشاره به آغاز اجرای این طرح از 15 اسفند، اظهار کرد: به دلیل در پیش بودن ایام نوروز و پس از آن ماه مبارک رمضان، طرح نظارت بر فرآورده های دامی به منظور صیانت از سلامت شهروندان و تضمین کیفیت بهداشتی فرآورده های دامی در قالب 17 تیم سیار و 15 تیم ثابت آغاز شده است.

حیدری تصریح کرد: در این طرح نظارتی تمام مراکزی که در حوزه تولید، عرضه و توزیع فرآورده های خام دامی از جمله کشتارگاه های دام و طیور، چلوکبابی ها، رستوران ها، کبابی ها، هتل ها، مرغ فروشی ها، قصابی ها و ماهی فروشی ها نقش دارند، مورد بازدید و بازرسی تیم های نظارتی دامپزشکی قرار خواهند گرفت.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با اشاره به حساسیت های موجود در بازار شب عید و تاکید بر تشدید نظارت ها، عنوان کرد: در این راستا تیم های نظارتی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر کار بازرسی را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در کرمانشاه تشدید شد

نظارت بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در کرمانشاه تشدید شد