مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 10:472022-03-08اقتصادي

مبارزه با علف های هرز در مزارع گندم و جو ضروری است/ فعلا خبری از سن و زنگ زرد نیست


مدیرحفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از مبارزه با علف های هرز در سطح 38 هزار هکتار از اراضی استان خبر داد.

- مبارزه با علف های هرز در مزارع گندم و جو ضروری است/ فعلا خبری از"سن" و "زنگ زرد" نیست ایسنا/کرمانشاه مدیرحفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از مبارزه با علف های هرز در سطح 38 هزار هکتار از اراضی استان خبر داد.

فرهاد شریفی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز مبارزه با علفهای هرز در مزارع مناطق گرمسیری استان از حدود دو ماه گذشته، اظهار کرد: تاکنون کار مبارزه با علفهای هرز در سطح 38 هزار هکتار از مزارع استان انجام شده و پیش بینی می شود این سطح در نهایت به 480 هزار هکتار برسد.

شریفی با بیان اینکه باید کار مبارزه با علفهای هرز در سطح همه مزارع گندم و جو استان انجام شود، افزود: در تلاشیم تا همه مزارع گندم و جو آبی و حداقل 90 درصد مزارع دیم استان علیه علف های هرز سمپاشی شوند.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال کار مبارزه با علف های هرز در مزارع غلات استان به دلیل وقوع دیرهنگام بارندگی موثر(پَلِه) در اکثر نقاط استان دیرتر از سنوات معمول شروع شده، گفت: نزدیک 80 درصد مزارع گندم استان هنوز در مرحله پنجه زنی بوده و به رشد کافی برای انجام سمپاشی علیه علف های هرز نرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با علف های هرز در مزارع گندم و جو ضروری است/ فعلا خبری از سن و زنگ زرد نیست

مبارزه با علف های هرز در مزارع گندم و جو ضروری است/ فعلا خبری از سن و زنگ زرد نیست