مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 08:572022-03-08اقتصادي

افزون بر 23 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان ثبت شد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: 23 میلیون و 127 هزار و 280 تردد وسائط نقلیه در 11 ماهه سالجاری در محورهای مواصلاتی شمال این استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 22 درصدی را نشان می دهد.

-  ایوب کرد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: براساس آمار دریافتی از 38 دستگاه تردد شمار پرترددترین محورهای حوزه شمال استان به ترتیب محورهای مرز میلک -زهک و بالعکس ، سه راهی دشتک - زاهدان و بالعکس و محور زهک - زابل است.

وی گفت: تردد ورودی به حوزه تحت پوشش این اداره کل در این مدت یک میلیون و 157 هزار و 464 و تردد خروجی یک میلیون و 82 هزار و 128 بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: به منظور پایش تصویری و مدیریت ترافیک و شناسایی رخدادهای جاده ای و افزایش سرعت تصمیم گیری و مدیریت رخداد وآگاهی از شرایط جوی در محورهای مواصلاتی استان تعداد 13 دستگاه دوربین نظارتی، 22 سامانه ثبت تخلف عبور و مرور و یک سامانه توزین در حال حرکت در محورهای مواصلاتی حوزه شمال استان فعال است.

کرد با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیر ضروری خاطر نشان کرد: سامانه 141 به عنوان ابزارهای ارتباطی  جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای ، بصور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزون بر 23 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان ثبت شد

افزون بر 23 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان ثبت شد