مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 08:422022-03-08اقتصادي

نظارت 32 تیم دامپزشکی کرمانشاه بر مراکز عرضه فرآورده های دامی


معاون سلامت دامپزشکی استان کرمانشاه از نظارت 32 تیم دامپزشکی کرمانشاه بر مراکز عرضه فرآورده های دامی خبر داد.

- اظهار کرد: با توجه به نزدیکی ایام عید و افزایش نیاز مردم به گوشت قرمز و مرغ دامپزشکی استان کرمانشاه از نیمه دوم اسفند ماه طرح تشدید نظارت بهداشتی بر فرآورده های دامی را در استان آغاز کرده است.

وی افزود: به دلیل پیش رو داشتن ایام نوروز و پس از آن ماه مبارک رمضان طرح نظارت بر فرآورده های دامی به منظور صیانت از سلامت شهروندان و تضمین کیفیت بهداشتی فرآورده های دامی دامپزشکی همزمان با سراسر کشور در قالب 17 تیم سیار و 15 تیم ثابت وارد میدان شده است.

معاون سلامت دامپزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: در طرح نظارتی انجام شده تمام مراکزی که در حوزه تولید، عرضه و توزیع فرآورده های خام دامی از جمله کشتارگاه های دام و طیور، چلوکبابی ها، رستوران ها، کبابی ها، هتل ها، مرغ فروشی ها، قصابی ها و ماهی فروشی ها نقش دارند مورد بازدید و بازرسی تیم های نظارتی دامپزشکی قرار خواهند گرفت.

یارویسی با اشاره به حساسیت های موجود در بازار شب عید و تاکید بر تشدید نظارت ها، بیان کرد: در این راستا تیم های نظارتی در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر کار بازرسی را انجام می دهند و همچنین این نظارت ها را نیز از طریق گشت های مشترک با اصناف، جهاد کشاورزی و صمت بر بازا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت 32 تیم دامپزشکی کرمانشاه بر مراکز عرضه فرآورده های دامی

نظارت 32 تیم دامپزشکی کرمانشاه بر مراکز عرضه فرآورده های دامی