مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 07:422022-03-08حوادث

خاش آماده استقبال از مهمانان نوروزی


بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: شهر اسماعیل آباد و تمام روستاهای این بخش آماده استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند.

- عیدمحمد قلندرزهی در گفت وگو با ایسنا افزود: در چهار نقطه از این بخش محلهایی برای استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: به همت شهرداری اسماعیل آباد و دهیاری ناصرآباد محلی برای استقبال از مسافران در محدوده پلیس راه با همکاری هلال احمر و در دهستان سنگان مجتمع فرهنگی و تفریحی سنگان با محوریت شورا ودهیاری و در محور کارواندر به گوهرکوه به همت دهیاری کهنوک و گونیچ و غیره در جاده ترانزیتی خاش به ایرانشهر با مسوولیت شورا و دهیاری کارواندر با پربایی ایستگاه و سیاه چادر به مسافران نوروزی خدمات دهی می شود.

قلندرزهی ادامه داد: مناطق سنگان و کندزرد ترشاب در جوار تفتان و رودخانه کارواندر و گلفشان پیرگل دارای جاذبه های زیبای گردشگری هستند و در شهر خاش نیز قلعه های حیدرآباد و ناصری و بازارچه سرپوش و مسجد جامع از جاذبه های دیدنی هستند.

وی اظهار داشت: شهرداری خاش به همراه جمعیت هلال احمر و میراث فرهنگی و بهداشت و اورژانس و ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس، شرکت نفت و غیره آماده خدمات دهی به مسافران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاش آماده استقبال از مهمانان نوروزی

خاش آماده استقبال از مهمانان نوروزی