مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 00:222022-03-07سياسي

منابع لازم برای مقابله با پدیده ریزگردها در خوزستان محقق می شود


منابع لازم برای توسعه درختکاری و تأمین منابع آبی برای مقابله با پدیده ریزگردها در خوزستان محقق می شود.

- اهواز- معاون اجرایی رییس جمهور گفت: منابع لازم برای توسعه درختکاری و تأمین منابع آبی برای مقابله با پدیده ریزگردها در خوزستان تامین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید صولت مرتضوی شامگاه دوشنبه در نشست کارگروه مقابله با گرد و غبار در استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از سفر به خوزستان بررسی مصوبات سفر رییس جمهور به استان و پدیده ریزگردها است؛ همچنین در دو روز گذشته بازدید میدانی از طرح های عمرانی در خوزستان انجام شده و شاهد پیشرفت بسیار مناسب و فعال بودن کارگاه ها در بخش های مختلف فاضلاب، آب، طرح های وزارت راه و شهرسازی، نیرو، جهاد کشاورزی، نفت و دیگر وزارتخانه ها بودیم.

وی با اشاره به اینکه برای منابع هم آن چیزی که برای سال جاری در تعهد دولت بود صددرصد تأمین شد، افزود: از محل مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت منابع قابل قبولی اختصاص و با حضور استاندار خوزستان نیز تصمیمات مناسبی هم گرفته شد.

مرتضوی با اشاره زلزله زدگان اندیکا تصریح کرد: طبق گزارش های رسیده و پیگیری های انجام شده چند گره در این زمینه وجود داشت که برطرف شدند؛ پنجشنبه گذشته نیز استاندار خوزستان به این شهرستان سفر کرده بود و گزارش لازم را ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع لازم برای مقابله با پدیده ریزگردها در خوزستان محقق می شود

منابع لازم برای مقابله با پدیده ریزگردها در خوزستان محقق می شود