مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 00:082022-03-07سياسي

نظر رهبر انقلاب درباره جهاد تبیین امام سجاد (ع)/ چهار استراتژی مهم امام


یک کارشناس مذهبی با اشاره به نظر رهبر انقلاب درباره جهاد تبیین امام سجاد (ع) به چهار استراتژی این امام عزیز در موضوع جهاد تبیین اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس در زندگی پرفراز و نشیب امام سجاد (ع) نکات بسیار مهمی برای تبیین وجود دارد که باید مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

از جهادتبیین حضرت پس از واقع عاشورا تا تبیین مهدویت برای شیعیان.

هنگامی که امام زین العابدین (ع) وارد کوفه شدند، در آن فضای غبارآلود و سخت، شروع به تبیین کردند و آن حضرت در هر فرصتی این جهاد فکری و تبیینی را انجام می دادند.

سیره امام زین العابدین در جهاد تبیین سجاد تنها کارشناس مذهبی و پژوهشگر اهل بیت (ع) در گفت وگو با فارس با اشاره به بیماری حضرت سجاد (ع) در روز عاشورا گفت: سیدالساجدین (ع) بنا بر مصلحت و حکمت الهی برای امتداد مسیر جهادتبیین در حادثه عاشورا دچار بیماری شدند و همین باعث تداوم حیات ایشان شد تا پرچمدار جهاد تبیین شوند و چهره واقعی حاکمان ظلم و ستم را به طور صحیح در صفحه تاریخ ترسیم و نمایان کنند تا جهاد تبیین ایشان بعد از چهارده قرن در همه زمان ها و مکان ها ساری و جاری گشته است و بیداری شیعیان  امری دفعتاً و بی علت نباشد بلکه معلول حرکات و افعالیست که منجر به این فراگیری در اعصار مختلف باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر رهبر انقلاب درباره جهاد تبیین امام سجاد (ع)/ چهار استراتژی مهم امام

نظر رهبر انقلاب درباره جهاد تبیین امام سجاد (ع)/ چهار استراتژی مهم امام