مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 18:172022-03-07اقتصادي

سد «معشوره» پروژه جدی دولت است/ افزایش ظرفیت پرورش آبزیان در «سیمره»


وزیر کشور با تاکید بر اینکه سد «معشوره» جزو موضوعات جدی و در دستور کار دولت است، گفت: ظرفیت پرورش آبزیان در سد «سیمره» ارتقاء می یابد.

- کوهدشت- وزیر کشور با تاکید بر اینکه سد معشوره جزو موضوعات جدی و در دستور کار دولت است، گفت: ظرفیت پرورش آبزیان در سد سیمره ارتقاء می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد وحیدی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های شهرستان کوهدشت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در خصوص سد سیمره چند موضوع مطرح است، یکی اینکه سرمایه گذاری بیشتری در حوزه شیلات در این سد باید انجام شود، اظهار داشت: یک قرارداد اولیه با هزار تُن ظرفیت تولید آبزیان در این سد پیش بینی شده که با صحبتی که با مسئولان اتکا شد قرار شد این میزان را به 2 هزار تُن ارتقا دهند.

بررسی افزایش ظرفیت آبگیری سد سیمره وی با بیان اینکه مطالبه ای هست برای زمین های کشاورزی که آب سد سیمره برای این اراضی پمپاژ شود و آنها را پوشش دهد، تصریح کرد: در این رابطه باید با وزارت نیرو بحث شود و ببینیم سهمیه ای که می توانند اختصاص دهند چقدر هست.

وزیر کشور افزود: موضوع سوم حجم آبگیری سد است، سد سیمره ظرفیت این را دارد یک میلیارد مترمکعب بیشتر آبگیری شود و حتی تا کد ارتفاعی 723 متر آبگیری شود و این می تواند یک میلیارد مترمکعب آب اضافه را جمع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد «معشوره» پروژه جدی دولت است/ افزایش ظرفیت پرورش آبزیان در «سیمره»

سد «معشوره» پروژه جدی دولت است/ افزایش ظرفیت پرورش آبزیان در «سیمره»