مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 17:022022-03-07اقتصادي

بهره برداری از مرکز ناباروری فاطمیه همدان در اردیبهشت 1401


مدیر مرکز آموزشی درمانی فاطمیه همدان با اشاره به اینکه زوج های نابارور زیرپوشش خدمات ناباروری قرار می گیرند از بهره برداری مرکز ناباروری این بیمارستان در اردیبهشت سال 1401 خبر داد.

- به گزارش، سیدعلی اشرف حسینی با اشاره به بهره برداری از ساختمان جدید بیمارستان فاطمیه همدان، اظهار کرد: در حال حاضر کارهای نازک کاری این مرکز در حال انجام است و تنها تجهیز و اقدامات مربوط به آن باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات غیر ساختمانی باقی مانده و تجهیزاتی نیز باید در این راستا فراهم شود، گفت: کارهای مناقصه تهیه دستگاه هایی مثل اکسیژن ساز و دیزل ژنراتور انجام شده و باید تأمین اعتبار صورت گیرد تا این وسایل وارد بیمارستان شود.

مدیر مرکز آموزشی درمانی فاطمیه همدان از بهره برداری این مرکز طی اردیبهشت ماه سال آینده و در هفته سلامت خبر داد و افزود: در آن زمان می توانیم بیماران را به مرکز جدید با امکانات به روزتر انتقال دهیم.

حسینی به تخصیص اعتبار 14 میلیارد تومانی از سوی وزارت بهداشت برای تهیه تجهیزات جدید برای این مرکز اشاره کرد و گفت: دو بخش ان آی سی یو و مراقبت ویژه نوزادان به علاوه بخش وی آی پی و 10 اتاق ال دی آر، اورژانس سرپایی و تحت نظر و بستری و کلینیک ناباروری در این ساختمان ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از مرکز ناباروری فاطمیه همدان در اردیبهشت 1401

بهره برداری از مرکز ناباروری فاطمیه همدان در اردیبهشت 1401