مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 16:022022-03-07اقتصادي

آغاز طرح نظارتی دامپزشکی مازندران ویژه نوروز و ماه رمضان


مدیرکل دامپزشکی مازندران،از آغاز طرح نظارتی دامپزشکی مازندران ویژه ایام نوروز خبر داد و گفت: این طرح از روز گذشته آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان تداوم دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدحسن گلپایگانی بعد از ظهر امروز در ارتباط با طرح کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی مازندران ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان با بیان اینکه نظارت بر فرآورده های دامی از مزرعه تا سفره مردم در دستور کار دامپزشکی قرار دارد، اظهار کرد: نظارت های سازمان در دو بخش کمی و کیفی است و در بحث کمی نظارت ها منجر به تولید مناسب می شود و در بحث کیفی تولید محصول سالم در دستور کار است.

وی در ارتباط با طرح های ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان،گفت: نظارت ما در کشتارگاه ها بر روند تولید و همچنین در محل های بسته بندی و بازار در برنامه های کاری قرار دارد.

مدیرکل دامپزشکی مازندران با بیان اینکه اکیپ های ثابت و سیار این سازمان به صورت برنامه ریزی شده بر روند تولیدات دامی نظارت دارند، اکیپ های سیار هم در شهرستان ها با بخش های مختلف درون سازمان و برون سازمان مثل مراکز بهداشت، اداره صمت، دستگاه های قضایی در این ایام فعال هستند، افزود: دبیر ستاد نوروزی در سطح استان نیز فعال است و سامانه پاسخگویی مردمی 1512 در سطح استان پاسخگویی مخاطبان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح نظارتی دامپزشکی مازندران ویژه نوروز و ماه رمضان

آغاز طرح نظارتی دامپزشکی مازندران ویژه نوروز و ماه رمضان