مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 15:472022-03-07سياسي

تعقیب کیفری، ایستگاه آخر کوتاهی در اجرای قانون حمایت از کودکان و نوجوانان


رییس کل دادگستری استان کرمان از تعقیب کیفری هرگونه قصور و کوتاهی دستگاه ها در حوزه حمایت از اطفال و نوجوانان خبر داد و گفت: معاونت اجتماعی دادگستری کل استان کرمان وظایف هر یک ازدستگاه ها در حوزه حمایت از اطفال و نوجوانان را براساس قانون حمایت از این قشر .

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان از تعقیب کیفری هرگونه قصور و کوتاهی دستگاه ها در حوزه حمایت از اطفال و نوجوانان خبر داد و گفت: معاونت اجتماعی دادگستری کل استان کرمان وظایف هر یک ازدستگاه ها در حوزه حمایت از اطفال و نوجوانان را براساس قانون حمایت از این قشر احصا و به دستگاه ها اعلام کرده است.

یدالله موحد در نشست بررسی وضعیت کودکان کار و بد سرپرست و هماهنگی و انسجام اقدامات حمایتی و آموزشی افزود: وضعیت اطفال و نوجوانان به ویژه آن دسته که در وضعیت مخاطره آمیزی قرار دارند، در هر جامعه ای باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با اشاره به اینکه در کرمان در سر بسیاری از چهارراه ها کودکان کار در حال فعالیت هستند، تاکید کرد: پسربچه ای که اخیر دزدیده شده و به درون چاه انداخته شد، یکی از کودکان کار بود که در حین کار مورد فریب قرار گرفت و در نهایت ربوده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعقیب کیفری، ایستگاه آخر کوتاهی در اجرای قانون حمایت از کودکان و نوجوانان

تعقیب کیفری، ایستگاه آخر کوتاهی در اجرای قانون حمایت از کودکان و نوجوانان