مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 15:222022-03-07سياسي

عدالتخواهی در بسیج دانشجویی باید دارای پیوست انقلاب باشد


جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه عدالتخواهی باید برای دفاع از انقلاب اسلامی باشد، گفت: فلسفه وجودی بسیج دانشجویی دفاع از اصول انقلاب اسلامی در دانشگاه است و اگر افراد در بسیج دانشجویی طوری عدالتخواهی کنند که مبانی انقلاب آسیب ببیند عدالتخواهی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان در تالار وحدت دانشگاه گیلان برگزار شد.

  جانشین رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور در این مراسم با بیان اینکه مهم ترین اقدام بسیج دانشجویی در طول تاریخ انقلاب تشکیل راهیان نور بوده است، اظهار کرد: سازمان بسیج دانشجویی در چند سال گذشته اقدامات بسیار مهم و خوبی را در راستای افزایش فرهنگ در کشور و همچنین مبارزه با جنگ نرم استکبار انجام داده که باید برای مردم بازگو شود.

  علیرضا کیخا با تاکید بر لزوم احیای فرهنگ شهادت در جامعه گفت: مقام معظم رهبری در یک سال گذشته بارها توجه به جهاد تبیین را یک فرضیه فوری و قطعی دانستند لذا می توان راهیان نور را بزرگترین و بهترین راه برای اجرای فرضیه جهاد تبیین در کشور نام برد.

  وی با اشاره به ایجاد شبهه های مختلف در جمهوری اسلامی توسط دشمنان افزود: دانشجویان باید به تمامی شبهات دشمن در فضای مجازی پاسخ داده و مشخص شود که فرق انقلاب در جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالتخواهی در بسیج دانشجویی باید دارای پیوست انقلاب باشد

عدالتخواهی در بسیج دانشجویی باید دارای پیوست انقلاب باشد