مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 15:022022-03-07اقتصادي

کمک 13 میلیارد ریالی خیرین اردبیلی به کمپین «نفس هدیه کنیم»


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: خیرین و داوطلبین جمعیت هلال احمر استان اردبیل طی سال جاری 13 میلیارد ریال به کمپین «نفس هدیه کنیم» کمک کرده اند.

- عزت اله ضربی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: خیرین و داوطلبین جمعیت هلال احمر استان اردبیل طی سال جاری 13 میلیارد ریال به کمپین نفس هدیه کنیم کمک کرده اند که این کمک ها در قالب های مختلف به مردم استان ارائه و 16 هزار و 954 نفر از خدمات این جمعیت در کمپین بهره مند شده اند.

وی افزود: امسال هم چنین به 1931 نفر نیازمند، از تجهیزات پزشکی بانک امانات پزشکی این جمعیت امانت داده شده که این تجهیزات شامل دستگاه اکسیژن ساز، مانومتر، کپسول اکسیژن، عصا، ویلچر و.

بوده است.

توزیع 7170 بسته معیشتی و بهداشتی توسط هلال احمر اردبیل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: هم چنین 7170 بسته معیشتی و بهداشتی و 1928 پرس غذای گرم نیز در سال جاری توسط جمعیت هلال احمر استان اردبیل توزیع شده است.

ضربی بیان کرد: به 160 نفر وسایل خانگی و جهیزیه اهدا گردیده و 55 دانش آموز نیز از خدمات فرهنگی جمعیت هلال احمر استان اردبیل از جمله تبلت و نوشت افزار بهره مند شده و هم چنین یک مورد نیز آزادسازی زندانی انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 13 میلیارد ریالی خیرین اردبیلی به کمپین «نفس هدیه کنیم»

کمک 13 میلیارد ریالی خیرین اردبیلی به کمپین «نفس هدیه کنیم»