مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 14:272022-03-07اجتماعي

تهیه پیش نویس همکاری با مناطق آزاد در دستور کار محیط زیست


نخستین جلسه بررسی پیش نویس تفاهم نامه بین سازمان حفاظت محیط زیست و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی برگزار شد.

- نخستین جلسه بررسی پیش نویس تفاهم نامه بین سازمان حفاظت محیط زیست و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نخستین جلسه بررسی پیش نویس تفاهمنامه سازمان حفاظت محیط زیست و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزادتجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی که در معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی برگزار شد، حسن اکبری - معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست - خاطرنشان کرد: سعی کرده ایم با نشست هایی که با نمایندگان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که برگزارشده است بتوانیم در خصوص رفع موانع و مشکلات موجود از جمله تداخل مناطق چهارگانه با محدوده مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و فرآیندهای همکاری های چندجانبه به تفاهمنامه ای در چارچوب قانونی برسیم و بتوانیم بستر همکاری خوبی را درآینده فراهم کنیم.

وی در خصوص اهمیت تهیه این پیش نویس تصریح کرد: با توجه به ضرورت تدوین این پیش نویس امیدواریم با همکاری های دوجانبه نسبت به پیگیری موضوع و نهایی نمودن تفاهم نامه در اسرع وقت اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه پیش نویس همکاری با مناطق آزاد در دستور کار محیط زیست

تهیه پیش نویس همکاری با مناطق آزاد در دستور کار محیط زیست