مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 12:072022-03-07بين الملل

رژیم صهیونیستی عواقب جنایت درحق نوجوان فلسطینی را می بیند


جنبش «جهاد اسلامی» اعلام کرد که رژیم صهیونیستی عواقب به شهادت رساندن «یامن نافز جفال» نوجوان فلسطینی را می بیند و ملت فلسطین دربرابر این اقدام تروریستی سکوت نمی کنند.

- به نقل از فلسطین الیوم، طارق عزالدین سخنگوی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که به شهادت رساندن یامن نافز جفال نوجوان فلسطینی در منطقه ابودیس ، نشانگر جنایت و تروریسم آشکار و مستمر رژیم صهیونیستی در حق ملت و کودکان فلسطینی است.

وی در ادامه ضمن اینکه این جنایت را مصداقی از جنایتهای رژیم صهیونیستی خواند که تمام ملت فلسطینی را هدف قرار می دهد، تصریح کرد که سران این رژیم با پیامدهای این جنایت مواجه خواهند شد، چرا که ملت مجاهد و انقلابی فلسطین سکوت نخواهد کرد و سلاحهای خود را آماده مقابله با رژیم صهیونیستی و پایان اشغالگری علیه سرزمین و مقدسات خود، می کنند.

عزالدین همچنین خواستار اتحاد ملت فلسطین در راستای تجدید نظر درباره تمامی اشکال رویکرد مقاومت شد تا اینگونه از هتک حرمت خون فلسطینیان در شهرها و اردوگاههای قدس جلوگیری کنند.

وی سکوت منطقه ای و بین المللی نسبت به این جنایت صهیونیستها را به مثابه سرپوش گذاشتن بر اقدامات تروریستی این رژیم خواند که با خونسردی و در برابر دیدگان جهان و موسسات حقوقی و قانونی ریا کار صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی عواقب جنایت درحق نوجوان فلسطینی را می بیند

رژیم صهیونیستی عواقب جنایت درحق نوجوان فلسطینی را می بیند