مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 11:122022-03-07ورزشي

آغاز به کار اردوهای تیم ملی ژیمناستیک برای مسابقات آسیایی


اردوهای تیم ملی جوانان و بزرگسالان ژیمناستیک برای مسابقات آسیایی از امروز و فردا آغاز به کار می کند.

- ایسنا/زنجان سرپرست فدراسیون ژیمناستیک گفت: اردوهای تیم ملی جوانان و بزرگسالان ژیمناستیک برای مسابقات آسیایی از امروز و فردا آغاز به کار می کند.

حمید احمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برنامه های آینده فدراسیون ژیمناستیک، اظهار کرد: سال آینده چند مسابقه برای ژیمناستیک برگزار می شود که مهم ترین آن مسابقات آسیایی در مرداد ماه است که در حال حاضر اردوهای تیم ملی برگزار می شود و اردوی تیم ملی جوانان نیز از امروز (16 اسفند) در تهران به مدت یک هفته آغاز به کار می کند.

وی افزود: از فردا (17 اسفندماه) نیز اردوهای آمادگی تیم ملی بزرگسالان در قزوین آغاز به کار خواهد کرد و اعضای تیم ترامپولین هم می توانند همزمان فعالیت خود را آغاز کنند.

این مسئول ادامه داد: استعدادیابی مجددی دوباره انجام و برای اردوی بعدی انتخابی انجام می شود و منتخبان برای مسابقات بعدی قهرمانی جهان اعزام می شوند.

رییس فدراسیون ژیمناستیک در رابطه با نحوه فرآیند جدید انتخابات، خاطرنشان کرد: با توجه به اساس نامه جدیدی که وزارتخانه ابلاغ کرده، فرآیند انتخابات طولانی تر شده و چند مرحله پیش از فرآیند انتخابات اضافه شده که 23 اسفتد جلسه ای وبیناری در این راستا برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار اردوهای تیم ملی ژیمناستیک برای مسابقات آسیایی

آغاز به کار اردوهای تیم ملی ژیمناستیک برای مسابقات آسیایی