مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 11:072022-03-07اقتصادي

اقامتگاه های بوم گردی روزهای شلوغی در پیش دارند


نایب رییس جامعه حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی کرمانشاه گفت: در نوروز پیش رو با توجه به احتمال افزایش حجم سفرها، روزهای شلوغی برای اقامتگاه های بوم گردی در پیش داریم.

- یاور عبیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آماده شدن اقامتگاه های بوم گردی کرمانشاه برای پذیرایی از میهمانان نوروزی، اظهارکرد: باتوجه به گذشت بیش از دو سال از شیوع بیماری کرونا و تاثیرات روحی و روانی که روی مردم داشته، به نظر می رسد با فروکش کردن نسبی این بیماری، امسال با حجم بالایی از سفرهای نوروزی مواجه باشیم.

وی ادامه داد: در این میان از آنجایی که میل مردم در زمان شیوع کرونا به سمت اکوتوریسم و گردشگری در طبیعت رفته، امیدواریم اقامتگاه های بوم گردی روزهای شلوغی را در نوروز پیش رو داشته باشند.

نایب رییس جامعه حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی کرمانشاه با بیان اینکه این اماکن اقامتی در ایام نوروز می توانند نقش مهمی در معرفی استان ایفا کنند، عنوان کرد: اکثر اقامتگاه های بوم گردی خانه های تاریخی هستند که مالکینشان آنها را احیاء کرده اند که این همان توجه به میراث فرهنگی است.

وی ادامه داد: از طرفی در بیشتر این اماکن در کنار بحث اسکان گردشگران، صنایع دستی هم تولید می شود که این نشان می دهد اقامتگاه های بوم گردی سفیرانی برای معرفی هر چه بهتر داشته های استان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامتگاه های بوم گردی روزهای شلوغی در پیش دارند

اقامتگاه های بوم گردی روزهای شلوغی در پیش دارند